خدایا

بارا ن عشق THE RAIN OF LOVE

یک آرزو دارم:یکدیگر را دوست بداریم و به عقاید و نظرات دیگران احترام بگذاریم.در برابر عشق و محبت قدرشناس باشیم.ولی هرروز شاهد پیشرفت رفتارهای ضداخلاقی هستیم!

 

خدایا !دیگر بدون تو و بدون کمک تو نمیتوانم
 
ادامه دهم،معبود
 
 
من ! اگر مرا از درگهت برانی به که روی آورم؟
 
 
خدای من ! تو درد مرا می دانی ، تو مرا بهتر از
 
من
 
 
میشناسی ، تو درمان  دردم را می دانی
 
 
 خداوندا ! کمکم کن قبل از آنکه فرصتهای
 
خوب بودن و شاد زیستن را از دست بدهم
 
 
 معبود م !عاشقم کردی کمکم کن عاشق بمانم
 
وبه هر چه غیر توست دل نبندم
 
 
خداوندا ! سعادت آخرت را در کنار شادی ِ
 
دنیایم میخواهم و این
 
 
را تنها از تو طلب می کنم
 
 
 از تو که خدایی و بر هر امری توانا
 
 
الها !مرا به خودت ، به سعادت 
 
به نیکبختی بخوان و از خود و
 
 
درگهت مران که جز تو هیچم و هیچ ندارم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:,ساعت14:17توسط عاشق باران | |